8 ویژگی و مزایای قدرت TikTok برای بازاریابان دیجیتال
نوشته شده توسط : مهدیه شارمین

چرا باید منابع و بودجه خود را برای استراتژی TikTok سرمایه گذاری کنید؟ در اینجا 8 دلیل بزرگ وجود دارد که ممکن است شما را قانع کند.

تقریباً یک سال از راه اندازی بستر مدیریت تبلیغات TikTok می گذرد . اگر در مورد پتانسیل TikTok به عنوان یک بستر تبلیغاتی آنلاین شک و تردید وجود داشت ، رشد سال گذشته همه تردیدها را برطرف کرده است.

بنابراین می دانید که TikTok سزاوار بخشی از بازاریابی شماست. اما چرا باید منابع و بودجه خود را در استراتژی TikTok سرمایه گذاری کرد ، غیر از این که بقیه این کار را انجام می دهند؟

اگر به تازگی در TikTok زندگی می کنید ، هشت دلیل قانع کننده و ویژگی های تبلیغاتی را بخوانید که به شما اطمینان می دهد TikTok را دنبال کنید یا دو برابر کنید.

1. تعامل کاربر برتر TikTok

در حالی که بسیاری از کاربران به سرعت در حال رشد TikTok هستند ، مشارکت بالای کاربران است که واقعاً قابل توجه است.

با توجه به TikTok ، به طور متوسط ​​کاربر TikTok روزانه 87 دقیقه (تا آوریل 2021) روی این پلت فرم می گذراند . این مدت زمان عظیمی است که مارک ها می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر این ، محتوای TikTok بسیار تعاملی است. مارک ها نه تنها مخاطب جذب می کنند ، بلکه این کاربران واقعاً با محتوایی که می بینند برخلاف تماشای غیرفعال آن ارتباط برقرار می کنند.

 

برخلاف یوتیوب ، فیس بوک یا Pinterest که در آن کاربران عمدتا ویدئویی را تماشا می کنند ، لیست فزاینده ویژگی های TikTok از کاربران دعوت می کند تا ارتباط خلاقانه خود را با محتوایی که مصرف می کنند ، مشارکت دهند.

Snapchat با ارائه لنزهای خود از نظر تعاملی به TikTok نزدیک می شود . با این حال ، 52 درصد از کاربران TikTok از Snapchat استفاده نمی کنند . این یک مخاطب قابل توجه است که اگر از طریق TikTok تبلیغ نشود ، در غیر این صورت به دست نمی آید.

2. قابلیت های تجارت الکترونیک

TikTok در حالی که بیشتر بخاطر آگاهی و راه حل های تعامل شناخته می شود ، مصمم است مجموعه ای از پیشنهادات کامل قیف را به بازاریابان ارائه دهد.

در پایان سال گذشته ، TikTok همکاری خود را با Shopify آغاز کرد که در حال حاضر به 15 کشور افزایش یافته است.

این قابلیت جدید به تجار Shopify اجازه می دهد بدون خروج از داشبورد Shopify به مدیر تبلیغات TikTok For Business دسترسی پیدا کنند .

از نظر استراتژیک ، این یک مزیت بزرگ برای مشاغل تجارت الکترونیک است . این به آنها این امکان را می دهد که در هنگام تصمیم گیری در مورد TikTok به مشتریان آینده نگر دسترسی پیدا کنند ، در حالی که به لطف Shopify آنها را به یک نقطه تبدیل سوق می دهد.

 

از نظر اجرایی ، این قابلیت نیز به لطف این چهار ویژگی جذاب است.

برنامه ریزی یکپارچه کمپین

تجار Shopify می توانند کمپین های TikTok را برنامه ریزی کنند ، مخاطبان TikTok را هدف قرار داده و نتایج را در یک جا ردیابی کنند.

ابزارهای خلاق مقیاس پذیر

ابزارهای خلاقانه قدرتمند TikTok به گونه ای ادغام شده است که به بازرگانان امکان می دهد بدون نیاز به سرمایه گذاری در منابع توسعه ای ، راهی مقیاس پذیر برای ایجاد تبلیغات جذاب ایجاد کنند.

"ردیابی پیکسل کلید کلید"

Shopify اکنون به تجار خود اجازه می دهد پیکسل TikTok خود را با یک مرحله ساده و ردیابی تبدیل پیوند دهند.

هدف گیری مجدد با استفاده از داده های مشتریان هش شده

بازرگانان Shopify اکنون می توانند با استفاده از داده های مشتری ، مخاطبان را مجدداً هدف قرار دهند و تبدیل تبلیغات TikTok را با دقت بیشتری پیگیری کنند ، در حالی که به لطف هش داده ها ، حریم خصوصی کاربر را حفظ می کنند.

3. جلوه های تجاری

تبلیغات خود را با لایه بندی در جلوه های نام تجاری جدا کنید . مشابه لنزهای موجود در Snapchat ، این ویژگی AR برای پوشش های ویدیویی است.

با این حال ، به طور خاص برای برجسته کردن عناصر خاص نام تجاری طراحی شده است.

کاربردی ترین برنامه ها برای CPG ، خرده فروشی و سرگرمی های عمودی است ، اما این ویژگی انعطاف پذیر می تواند به خوبی برای دیگران و همچنین مسافرت یا خودرو مناسب باشد.

باز کردن (ارائه نمی شود) با Keyword Hero
همه کلمات کلیدی ارگانیک خود را در GA و معیارهای عملکرد خاص آنها مشاهده کنید. امتحان رایگان. لغو در هر زمان. پشتیبانی حرفه ای راه اندازی 4 دقیقه ای

 

با توجه به علاقه کاربران به بیان خود ، این تنها ویژگی ای است که برای اطمینان از سطح بالای مشارکت ، فراخوان نام تجاری و احتمال اشتراک گذاری محتوای شما استفاده می شود.

4. تبلیغات کاتالوگ

از تبلیغات کاتالوگ TikTok برای نمایش محصولات مختلف در تبلیغات خود استفاده کنید.

اگر شما خرده فروش با تعداد زیادی از نسخه های محصول یا SKU نیستید ، این هنوز یک قالب ارزشمند است که باید در نظر گرفته شود ، حتی اگر فقط چند محصول دارید. چهار دلیل برای آن وجود دارد:

  • تولید ویدئوهای متناسب برای هر یک از محصولات.
  • استفاده از قوانین خودکار برای سفارشی کردن جزئیات محصول شما.
  • قابلیت نگهداری اطلاعات کلیدی در مورد محصولات به طور مستقیم در مدیر تبلیغات TikTok.
  • ایجاد مجموعه های خاص برای هر محصول.

5. Spark Ads

Spark Ads که اوایل تابستان امسال راه اندازی شد ، یکی از جدیدترین قالب های تبلیغاتی TikTok است. برخلاف سایر فرمت هایی که از تبلیغ کنندگان خواسته می شود محتوای ویدئویی خود را ایجاد کنند ، این قالب چنین نمی کند - از محتوای اجتماعی ارگانیک استفاده می کند.

تبلیغات جرقه ای به مارک ها اجازه می دهد از محتوای ارگانیک حمایت کنند. به جای ایجاد محتوا و تحقیقات جدید تا چه اندازه ویروسی خواهد شد ، مارک ها می توانند از محتوایی که قبلاً وجود دارد و با افزایش سرعت خود را ثابت کرده است حمایت کنند.

 

در حالی که این راه حل مخاطبان را در کل سفر تحقیقاتی خود هدف قرار نمی دهد ، زیرا برای مخاطبین قیف میانی یا بالایی مناسب است ، اما هنوز سلاحی عالی برای زرادخانه بازاریابی شما است.

تبلیغات جرقه ای باعث ایجاد هم افزایی بین کانال های اجتماعی ارگانیک و پولی می شود. همچنین به دلیل عدم نیاز به توسعه محتوای سفارشی که اغلب با تاخیرهای پرهزینه همراه است ، مزیت سریع بازار را به دست می آورد.

6. چالش های هشتگ

اگر به درستی انجام شود ، یک چالش هشتگ می تواند برای نام تجاری شما معجزه کند.

جدای از جذب مخاطبان زیاد و ایجاد مشارکت بالا ، استفاده از هشتگ هایی که به عنوان طبیعی ترین شکل تعامل در رسانه های اجتماعی تلقی می شوند ، از مزایای معناداری برخوردار است که نام تجاری خود را در فرهنگ رایج قرار دهید.

اثر مداوم گلوله برفی استفاده از هشتگ اغلب پس از پایان رسماً چالش ، و گاهی اوقات برای هفته ها ادامه می یابد.

با این حال ، هشدار دهید که چندین ملاحظات کلید موفقیت در چالش هشتک TikTok هستند:

بودجه قابل توجه 150 هزار دلار

متأسفانه ، این در حال حاضر مورد نیاز TikTok است بدون انعطاف پذیری در مقدار.

 

محصول هشتگ را بر روی محصول متمرکز نگه دارید

برای اطمینان از حمایت مداوم کاربران از نام تجاری شما و فراموش نشدن هدف اصلی ، ذکر نام برند و تمرکز محتوا بر مزایای محصول بسیار مهم است.

مراقب باشید که محتوا خیلی خشک یا فروشنده نباشد ، اما اطمینان حاصل کنید که کاربران ویژگی (های) اصلی محصول را به خاطر دارند.

هر چه املاء بصری تر باشد بهتر است

از اختصارات بیش از حد خلاق ، جایگزین نمادها یا اعداد و هر چیزی که شخصی که از برندهای داخلی نیست ممکن است بلافاصله تشخیص ندهد.

هشتگ ها باید فوراً به کار گرفته شوند و تا حد امکان در تایپ آسان باشند. تنها یک اشتباه تایپی می تواند سرمایه گذاری قابل توجه شما را کاهش دهد یا هشتگ را در مسیری غیرقابل پیش بینی قرار دهد. به دنبال چیزی کمتر نوآورانه اما قابل پیش بینی بیشتر ، ایمن تر است.

از استفاده از مراجع تاریخ یا ماه خودداری کنید

برای به حداکثر رساندن عمر مفید هشتگ ، از مراجع قدیمی استفاده نکنید. هیچ کس نمی خواهد از هشتگی با نام May در ماه ژوئن استفاده کند.

 

در حالی که بسیاری از علل در یک بازه زمانی جشن گرفته می شوند (به عنوان مثال ، روز مادر اغلب با فعالیتهایی که تا قبل و بعد از آن اتفاق می افتد همراه است) ، اما انتخاب هشتگی که موضوعی تر است ، شتاب بیشتری به همراه خواهد داشت (به طور کلی مادران در مقابل روز مادر به طور مثال ، به عنوان مثال).

کانال های TikTok خود را در سایر سیستم عامل ها تقویت کنید

وقتی چالش شما اجرا شد ، حمایت از آن را در سایر رسانه های اجتماعی و تلاش های بازاریابی خود فراموش نکنید. اکثر کاربران در چندین سیستم عامل حضور دارند و از یادآوری استفاده از هشتگ در هر کجا که هستند بهره مند می شوند

از پشتیبانی اینفلوئنسر خودداری نکنید

به خصوص اگر دنبال کنندگان TikTok یا رسانه های اجتماعی شما چندان قوی نیستند ، ارزش سرمایه گذاری در حمایت از اینفلوئنسرها را دارد تا اطمینان حاصل شود که چالش هشتگ تا حد ممکن راه اندازی می شود.

بله ، این بدان معناست که حتی بیشتر از حداقل قابل قبولی پرداخت می شود. با این حال ، این امر می تواند تفاوت بین یک چالش هشتگ را در هنگام برخاستن نسبت به شروع بسیار کندتر ایجاد کند.

 

7. بینش حراج

در نهایت ، پس از راه اندازی کمپین خود ، حتماً اطلاعات حراج TikTok را بررسی کنید.

این یک پورتال تجزیه و تحلیل ارزشمند است که نماهای مختلف عملکرد کمپین را با طیف وسیعی از نمودارها و معیارهای مختلف برای هدایت فرصت های بهینه سازی نشان می دهد.

برای مکان یابی این فضا ، به View Data در سطح کمپین مدیر تبلیغات TikTok بروید.

8. افزایش فرزند خواندگی با کاربران قدیمی

یکی از استدلال های احتمالی علیه تبلیغات در TikTok این است که پایگاه کاربران آن بسیار جوان است و قدرت خرید آن در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی بسیار پایین است. به هر حال ، 59 درصد از کاربران TikTok 24 سال یا کمتر هستند.

باور کنید یا نه ، بخش های TikTok که سریع ترین رشد را دارند قدیمی تر هستند. این تقریباً همان چیزی است که در فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و تقریباً هر پلتفرم رسانه های اجتماعی در یک مرحله مشابه مشاهده کردیم.

با توجه به TikTok ، سریع ترین رشد جمعیتی سن جمعیت آن 25-34 و 35+ است.

از ژانویه 2021 تا آوریل 2021 ، به عنوان سهم کل کاربران فعال ماهانه:

  • گروه سنی 25 تا 34 سال 22 تا 24 درصد رشد کرد.
  • بخش 35+ 19٪ به 25٪ افزایش یافت.
بخشی از رشد TikTok باشید و استراتژی دیجیتال خود را با جذاب ترین و جدیدترین راه حل های خود ادویه کنید!

همانند همه کانال ها و سیستم عامل های بازاریابی دیجیتال ، زودهنگام بودن در میز مزایایی دارد. در حالی که رقبا در نقاط دیگر متمرکز هستند ، می توانید از ویژگی ها و مزایای فوق در بالا برای جذب مخاطب جدید و ایجاد کسب و کار خود استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت,سئو,دیجیتال مارکتینگ,بازاریابی دیجیتالی,tiktok ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: